Skillnad?



Idag när jag var iväg så kikade jag in på Nilson och hittade ett par otroligt snygga boots och med 30% rea så kostar de nu 699kr. Jag tyckte de var jätte bekväma. Men eftersom jag inte har råd just nu efter all julklapps inhandling så gick jag därifrån med en liten tår i ögat... Dock så gick jag även in på Din Sko och hittade nästan ett par kopior för 400kr billigare än dem på Nilson... De skiljer sig lite på dem, men i verkligheten är de rätt så lika.

Nu är frågan bara, om jag skulle köpa dem, ska jag köpa dem från Din Sko eller Nilson?
Jag har köpt skor från både ställena och de har hyffsad bra kvalité. Jag vet att några av mina skor som kommer från Din Sko har hållt flera år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0