Typiskt.

Det är så himla typiskt, häromdagen var jag på H&M för att se om där fanns något fint som jag kunde ha på mig på Julafton. Men hittade bara en jacka och en söt tröja.. MEN nu när jag går in på deras hemsida hittar jag hur mycket som helst.. För jag menar, inte en chans att jag beställer från deras webbshop för det tar EVIGHETER! Så ville så gärna hitta något i butiken. Men nej, den turen hade jag inte. :(

Och påtal om H&M's webbshop så tycker jag deras nya hemsida är mycket sämre än den förra. Tycker den nya är krångligare och tar längre tid att ladda upp sig. Menmen.. Sånt är det... Här är iaf några av de klänningar jag tyckte var fina från H&M.



Vad ska ni själva ha på er till jul? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0