Duktig.

Nu har jag varit väldigt duktig här hemma, har nämligen dammsugat och vattnat växterna, och på tal om växterna. Jag förstår inte hur känsliga dem är, jag har alla mina gröna växter på fönsterkarmarna men dem får sån konstig ful färg på bladen och blir helt hårda. Tåler ingen av dem kyla? För det blir ju lite drag i fönstren eftersom det är så kallt och blåsigt nu på vintern. Funderar på att köpa plastblommor istället, haha!

Tog en liten pause nu för jag skulla fylla i ett papper från skolan, en liten läxa kan man kalla det. Och sen också för att jag har lite huvudvärk, känner av det lite då och då. Men ska snart fortsätta med städningen, blir nog bara att damma sen får det vara nog för idag, höhö! Och senare ikväll ska jag hoppa in i duschen!


Jag just nu.


Kommentarer
Anonym

haha har likadana pyjamasbyxor typ, fast i annan färg :D

2011-02-08 @ 20:54:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0