.

Har precis ätit min diet middag och innan det pluggade jag lite körkortsteori. Men eftersom jag fick huvudvärk när jag höll på att läsa så fick jag sluta.. Men får väl läsa lite mer sen. :) .. Tyvärr så blir det inte denna helgen vi passar söta Julia (min storasysters ena dotter) för hon har vattenkoppor eller vattkoppor? vet faktiskt inte skillnaden, eller om det är samma sak? men ja strunsamma.. Så den lilla sötnosen får stanna hemma hos sina föräldrar istället. Men det får bli att vi passar henne en annan helg, för vi tycker om henne så mycket. Och då kan man kanske hitta på något kul också? :)

Håller faktiskt på att se Means Girls 2 IGEN! ;D .. Såg den som sagt första gången igår men tyckte den var så grym att jag vill se den idag igen, haha! Jag är proffs på att tjata ut filmer tyvärr! Fråga mig inte hur många gånger jag har sett Harry Potter 2 och heller inte hur många gånger jag har sett She's the man, The Break Up och måååånga fler! Haha! För jag har helt enkelt tappat räkningen. Och då menar jag också att jag har sett dessa filmerna dag efter dag efter dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0