Februari.

1 februari idag, sköööönt! Och om exakt 6dagar börjar min utbildning. :) Butiksbiträdesutbildningen steg 2. Gick ju som sagt Steg 1 i somras! Och det var rätt så kul så jag tänkte fortsätta nu med Steg 2.. Och eftersom det blir tidiga morgnar då så måste jag börja lägga mig tidigare än vad jag gör nu. Har typ vänt på dygnet helt.. Och det är inte alls lätt att vända tillbaka det. Blööö! Men man får försöka!

Får ser om det blir någon träning idag med min nya vibrationsmaskin. Pga att jag vänt på dygnet så blir hela kroppen seg, typ lite huvudvärk varje dag som verkar inte försvinna.. Trött ena stunden och pigga andra. Och så vidare.. Hatar sånt här, man vet ju inte om det är någon förkylning eller om det är pga av att jag inte sover dem timmarna på dygnet som man ska.

Sen åt andra sidan kan man ju gå ut på en prommenad, men det är så himla tråkigt väder och det börjar bli mörkt. Jag föredrar att gå på lång promenader när det är ljust ute så man kan se något, hehe. Men ja, får se vad jag gör!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0