Förslag.

Jag måste verkligen ha många förslag på bra böcker! För nu har jag läst ut alla Twilight böckerna och jag vill läsa något som är i samma genre. Och jag är ingen sån person som läser, men som jag sagt tidigare så fastnade jag rejält för Twilight böckerna.. Dem är jätte bra och om du inte har läst dem, så gör det.

Får se vad som händer idag, eftersom det blåser riktigt mycket ute så vet jag inte om det blir någon prommenad idag! För igår så var det också jätte kallt och blåsigt, och när man kom hem så hade man ont i huvudet. Och det är på grund utav kylan. Så får kanske göra någon tränings aktivitet inomhus idag, haha! Kanske sitta i 90graders vinkel mot väggen några minuter? Det tar ju rätt bra i benen! ;p



Kommentarer
Lina

Har ett förslag men inte i samma genre.

"Blondie" heter boken (:

2011-02-15 @ 15:38:09
URL: http://nonelikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0