Fredag.

Hej bloggen! Då var det fredag idag och vad händer? Inte den blekaste aning! Håller faktiskt på med min nya blogg design! =) .. Ska försöka bli klar med den idag, men det tar ju sååååån tid!
Ibland känner man för att bara ha en stor bild på typ sitt ansikte och inget annat.. Sen andra stunden vill man ha en helfigurs bild, och det tredje alternativet är att man har många olika bilder.. Och jag har haft alla tre. ;p Jag är ju en sådan människa som tröttnar lätt eller man kan också säga att jag tycker om att förnya saker och ting. Dels för att det är kul och spännande för att sen se hur allt ser ut.

Igår natt när jag och älskling gick och lade oss så kom jag och tänka på den fjärde Twilight boken som jag inte har läst ut ännu.. Det dumma av mig var att jag bara slutade läsa efter jag hade läst mer än halva boken och mitt i ett kapitel, YEY! haha.. Ni kan ju förstå när jag började läsa igår att jag inte fattade någonting. Så fick bläddra tillbaka några sidor och läsa tills kapitlet tog slut. Men nu ska jag inte ta fler uppehåll utan läsa varje kväll!
Det dåliga i boken tycker jag, är att man får läsa Jakobs delar hur han tänker och allt sådant. Sen kommer man tillbaka till Bella igen och de andra.. Hoppas ni förstår vad jag menar.. Dem kapitlen om Jakob är boooring!

Och inte bara det, där är så många namn att hålla reda på nu, så man får lätt bläddra tillbaka och läsa lite och sen fortsätta där man var för att fatta vissa saker.. Eller så är det bara så för mig? haha! Jag läser ju faktiskt inte så ofta, föredrar filmer! Men Twilight böckerna är bra och dem tre första läste jag ut rätt snabbt, men nu den fjärde boken blev det lite segare med.

HAHA, och påtal om Twilight. Jag drömde om den nya filmen Breaking Dawn, och blev så besviken! Det var typ att Jakob fick något annat speciellt ansikte och det handlade typ bara om han och sin flock. Och han fick även ha en sån där mask på sig så fort han gjorde något för att ingen skulle veta vem han var, haha! Och inte bara nog med det, han kysste en annan kille och ja, en massa annat! Hahaha.. Vilka konstiga drömmar man kan ha va?

Haha, googlare efter Jakob Black kiss a dude, och fick bl a upp denna bild! SÅ FULT :D

Det ska ju vara Bella och Edward <3 TEAM EDWARD! Fast det där med Team Jekob eller Team Edward behövs ju inte nämnas mer då Bella har gjort sitt val :D hihi!


Kommentarer
jenny

så mycket fan kan du inte vara om du inte ens har läst ut fyran

?

2011-02-04 @ 18:49:00
CARRO SVARAR

Svar: Jo jag kan ha kommit så långt då jag är mitt i fjärde boken. Dvs den som heter Så länge vi båda andas, originaltitel Breaking Dawn.

2011-02-04 @ 19:10:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0