Hej alla glada!

Snart ska jag ge mig iväg till utbildningen som börjar nu kl 2. Det är sån registrering man går till, så vet inte exakt hur länge det varar.. Får inte glömma fråga om schema så man vet när man börjar dem andra dagarna.

Det var en jätte rolig kväll igår, jag fick kontakt med några gamla klasskompisar sen 4.an 5,an och halva 6,an.. Vi flabbade en hel del och några utav dem har förändrats jätte mycket medans vissa ser exakt likadana ut, haha! Och det är mycket som har hänt så det var väldigt spännande och intressant att höra. Fick även några bilder sen förr, och vi alla vet att gamla bilder är super kul att se!

Vem vet, en dag kanske vi alla kan träffas och hitta på något? =) Det hade varit riktigt skoj!

Nej, nu måste jag klä på mig och sticka iväg, hörs senare!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0