Hellu

Hejsan svejsan! Ingen bra uppdatering idag, men det är för att jag har haft huvudvärk hela jäkla dagen! Fattar inte varför jag får huvudvärk så ofta? Stackars mig.
Såg precis på Big Brother och det var ju väldigt konstigt att Richard och Ebba bara stack sådär, men det var nog bara bra att dem gjorde det för Ebba var tråkig och Richard var lite jobbig, speciellt nu på slutet. Och nu ska även Rosa och Gurkan in i huset, samt en utav tre hunkar! Så det blir spännande! Dock tycker jag inte att där ska vara någon ledare i huset, eller ja just nu tycker jag så. Men det kan ju alltid ändras, får hoppas det blir bra iallafall!

Måste också säga att denna dagen har varit otroligt seg, inte bara huvudvärken utan allt annat också! Det har varit så tråkigt att man bara legat i soffan och gjort inget. Tur att Big Brother finns, så det hände något roligt idag, haha ;) .. Men ja, får se vad som händer imorgon, än så länge har jag inga planer!


Old pic.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0