Hellu

Har precis kollat på Big Brother premiären.. Och medans vissa var helt enkelt FÖR mycket, och med det menar jag överdrivna kaxiga töntar, så fanns där faktiskt några vettiga människor! Så det ska bli kul att se hur detta går :)
Men visst det måste ju finnas några "speciella" människor där inne för det ska bli extra kul för oss och extra pinsamt för dem. ;) Eller har jag fel? Haha!

Har hållt på och skissat lite med den där svalan som min svärmor ska ha som sin första tatuering! Och det går sådär, att det kan vara så svårt att rita en fågel? haha! Det visste jag inte.. Men det ska nog gå bra! Jag har ju några dagar på mig att rita den! Får nog göra lite olika varianter så hon har något att välja mellan, om hon nu väljer någon utav dem ..

Min huvudvärk försvann nästan helt när jag åt en kycklingssallad till middag, men den har kommit tillbaka litegrann nu igen, störigt värre! Och jag som läser innan jag ska sova, det går ju knappt att läsa när man har huvudvärk.. Får kanske ta en värk tablett? Dum fråga, men jag är inte sån som lätt tar värk tabletter, vet inte riktigt varför men jag har alltid varit sådan. Men ja, jag tar nog en tablett om det inte går över snart!
Jag börjar faktiskt misstänka att det är älskling som är orsaken till att jag har huvudvärk nästan varje gång jag vaknar, jag tror nämligen att han slår mig i sömnen (inte på vilje då alltså, eller ja det vet jag ju inte haha) För det är rätt ofta jag vaknar med lite huvudvärk, vanligtvis försvinner det när jag har ätit frukost, men vissa dagar som denna vill den fanimej inte ge sig. :(

Varje gång jag frågar eller påstår att älskling har slagit mig i sömnen så skrattar han bara.. :(

Några mysiga bilder.

Myyys. Here's Where The Magic Happens som dem säger ;)

Håller på och läser den siste Harry Potter boken, har bara några kapitel kvar.

Vår sköna säng. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0