Hemma.

Nu är jag och baby hemma igen. Vi har varit på kalas hos min Svärmor =) .. Det var egentligen inte meningen att vi skulle stanna där så länge men blir lätt så när man babblar på! Det var iallafall jätte trevligt, och jag vet inte hur men det spårade ur helt och till slut hade vi lite vattenkrig, hahah! Och min Svärmor ville inte ge sig heller. Sådan envis tant, haha! Men jag älskar henne ändå ♥

Nu ska vi snart äta middag, blir en sen middag på grund utav det långa besöket. Men det blir en god middag, som man kanske har ätit en del nu på sistonde. Men jag klagar inte för det är så gott! Samt att vi köpte lite godis till oss själva så det blir en myskväll (igen) ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0