Jahopp

Sitter i soffan och kollar på Two and a half men på datan, den serien är ju så bäst! haha! :) Följer serien också, och nu kommer nya avsnitt varje tisdag, kan inte fatta att dem har gjort 8 säsonger, eller ja snart för den 8e säsongen är inte slut än. Väldigt spännande nu också, och såklart roliga. Men detta visste ni redan om mig, att jag tycker om Two and a half men.. ;)
Iallafall.. Sitter och skriver lite i mitt block, har nämligen lagt ut lite kläder på Tradera som jag inte använder längre.. Vissa utav plaggen är helt oanvända också! Lika bra att tjäna en slant på det ju? :) Det går faktiskt bra också.. Och för att ha mer koll på det hela så skriver jag ner alla auktioner i mitt block.Har hållt på och sälja av sen December och även några en del innan dess.

Måste även beställa hem nya böcker till utbildningen jag går på nu.. Ett helt papper med olika böcker ska jag köpa!!Helt sjukt! Och inte blir det så billigt iheller för den delen! Menmen, måste göras! Har hört att Adlibris.se är en jätte bra hemsida, så tänkte gå in där nu och kika lite..



Kommentarer
Kanja

Tips: Kolla Lycknis också.

Jag pluggar på distans och beställer nästan allt från Lycknis (för det är billigast - och fraktfritt).. AdLibris beställer jag bara från när det är slutsålt på Lycknis =)

2011-02-15 @ 23:03:36
URL: http://kanja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0