Nu

Nä nu ska jag resa på röva och göra vid mig till kalaset för min storebror. :) Hade tänk lägga upp det jag ska ha på mig ikväll innan jag åker, om jag hinner! Baby hjälpte mig att fläta håret innan så det blir lite lockigt, tycker det är så himla fint med långt lockigt hår, men nu har jag inte så jätte långt hår men det får gå! Så jag sitter här med 5-6 flätor i håret, haha! Tänk om jag skulle glömt att ta av tottarna och gå ut så, HAHA! Gud så pinsamt..
Det är ju faktiskt både lätt och det blir även bra resultat att göra flätor om man vill ha det lite smålockigt, slipper ju även förstöra håret med en massa locktångar och sånt, visst någon gång ibland är ju inte hela världen men ja.. Jag gör det oftast på detta sättet! :) Blir alltid nöjd med det.. Men jag funderar faktiskt på att locka det hos en frisör när jag har längre hår! So nice!



Både Jessica Simpson och Kate Hundson passar i långt lockigt hår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0