Ny bloggdesign?

Funderar på att göra en ny bloggdesign! Hade velat ha en lite mer värmare färg än svart, typ som jag hade innan. Ljusbrun/beige eller något. Och sen tycker jag det är kul också! ;] .. Det dåliga är väl att jag har inga nya  helkroppsbilder, tror jag iallafall. Får kolla efter annars får jag ge mig ut och be älskling fota mig, höhö!

En annan sak jag vill göra är att färga mitt hår, och ja jag har skrivit det innan att jag skulle boka tid men har fortfarande inte fått tummen ur .... för att göra det. ;) Får göra det imorgon! PÅMINN MIG? haha! Och jag är SÅ shoppingsugen så det inte är sant! Får se om man åker iväg en sväng imorgon och tittar lite och kanske lyckligtvis köper hem något! :D Thihi!

Känns precis som om jag har bränt mig lite i munnen efter soppan jag och älskling åt precis.. Blöö! Inte för maten då utan för att det är så jäkla varmt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0