SKÖNT!

Min data krashade för några veckor sedan och nu för ett tag sedan så fick jag en ny. Och jag har klarat mig en lång tid utan ALLA mina bilder på min gamla data, TILLS NU! Nu vill jag ha dem, jag MÅSTE ha dem.. Hela mitt liv, nä kanske inte hela mitt liv. Men hur många grejer som helst låg på min gamla hårddisk, så jag bad snällt om han kunde fixa det.. Så nu har han hållt på och byggt ihop en annan äldre data som vi fick låna av Billys mamma när min data krasha. För att hårddisken ville inte funka på denna, äsh det var något tokigt iaf. Så han fick helt enkelt fixa den andra datan till räckligt mycket för att kunna ta alla bilder in i ett minneskort som vi sen för över på min data.

YEY!! :D Äntligen!! Så nu har jag mina kära bilder igen! Och då kan jag lägga upp fler bilder på bloggen också! Bra va? :D ... Nä nu ska jag se film, så vi kanske hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0