Slog mig

Det slog mig igår, varför har jag slängt ut flera tusenlappar på feta foundations som bara fördärvar min hy när The Body Shop har hur bra smink som helst? Jag är SÅ nöjd med deras produkter för övrigt och nu funderar jag på att köpa deras smink också! Har läst runt på internet och sett vad för smink de har och samt priserna. Och priserna är t om billigare där än i dem vanliga smink affärerna (om man nu ska ha en "bra")! Och dessutom är Body Shops produkter mycket bättre för de innehåller E vitamin och en massa annat bra!

Jag har köpt hud produkter på The Body Shop någon gång då och då förut och alltid varit nöjd, men om man sen sminkar sig med en fet foundation, billigt rouge och puder så torkar de ut hyn direkt! Iallafall på mig, jag har fått utslag från smink, blivit helt uttorkad och en massa annat. Så då är det väl bättre om man chansar på Body Shops smink? Min storebrors sambo Amna har gått på en sådan utbildning och kan väldigt mycket om vad som är bra för hyn och sådant, och hon har alltid rekommenderat The Body Shop.

Men ja, det återstår att se om deras smink är lika bra som deras hud produkter. :)

Kan säga en sak, deras coconut produkter luktar SÅ gott att man nästan blir hungrig, älskar coconut :) .. Fast igår så köpte jag en Moringa Body Butter men ska dit sen igen för att byta till Coconut. :) ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0