Swim

Då har vi precis kommit hem, efter att ha simmat bröstsim i en timme, och sedan på vägen hem körde vi inom körskolan och skrev in mig. Så nu är det avklarat!! Trodde inte det skulle ta sån tid att skriva in sig på körskolan men det gjorde det, en gammal gubbe så kanske därför? ;) haha! Nä nu var jag lite taskig! Det är faktiskt bara bra att dem är lite halv sega och noggranna, för då kan det inte bli missförstånd som det brukar bli när man skyndar sig förbi allt viktigt.

Även om jag har varit super duktig idag, som till exempel att jag lyckades gå upp tidigt imorse efter att ha sovit i typ tre timmar? för att dra mig till utbildningen.. Ett tag efter jag hade kommit hem från utbildningen så stack vi till badhuset och simmade i en timme. Och nu att jag har skrivit in mig på körskolan, och trots allt detta, så har jag haft en dålig dag! Eller ja man kanske kan kalla det för bra - dålig - bra - dålig! tyvärr!!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, känner för att ta en andra dusch för den äckliga klorlukten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0