Tjohej!

Nu har det äntligen slutat snöa, men jag är faktiskt inte sur över det, vet ni varför? - jo för att det tinade upp direkt när det rörde vid marken! Så det var ju skönt! Fast tyvärr så har inte hela Sverige haft den turen! Hela Stockholm är ju snötäckt. Stackarna, mohaha! Nä nu var jag lite taskig!

Då var det fredag igen, skönt att veckorna går så snabbt! Tänka sig att februari månad är snart slut.. Och nu på måndag är det Alla hjärtans dag! Är jag den enda som inte har gjort några planer än? Jag och älskling har inte ens pratat om det, får väl ta och göra det..

Men de flesta killar håller inte det datumet på minnet, precis som min Billy. Första året av vårt förhållande kom han ihåg det och köpte blommor till mig, sen andra håret glömde han bort det.. Men han gottgjorde det sen och gav mig ett jätte fint kort med en söt text. Och det tredje året blev ännu bättre då han stack iväg och kom hem sen med Kinamat och gav mig smycke. :) Så himla sött och jag blev jätte glad! Och nu är det fjärde året vi har Alla hjärtans dag tillsammans, så nu återstår det att se vad som hända skall.

Jag vet inte vad dem flesta tjejerna vill ha från sin pojkvän/sambo/man på Alla hjärtans dag, men för mig räcker det med ett kort och en blomma, och självklart att de kommer ihåg det utan att påminna dem. Sen om det blir mer än ett kort och blommor, som till exempel middag ute på en fin restaurang eller en mysig prommenad med fika hade varit väldigt uppskattat. Det är ju endå en gång om året och då kan man ju även visa sina känslor fullt ut för den man håller kär.

Men som sagt, ett kort och blommor räcker för mig, men om det blir mer än så är det ju roligt. :)



Kommentarer
Kanja

Jag fick blomsterbud av Linus förra året.. men missade det XD Blommorna kom fram till slut i alla fall.

I år har vi tänkt laga en god middag ihop, kolla på någon film och kanske några blommor.

(Jag tänker ge honom blommor i alla fall.)

2011-02-11 @ 16:35:56
URL: http://kanja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0