Torsdag

Torsdag idag och fredag imorgon. Som om ni inte visste det, haha! ;D .. Får se om man drar ut imorgon med lite vänner, hoppas ju på det för det var ju ett tag sen! Och idag får man nog städa lägenheten, det behövs! Disken måste tas också! Buhu!

Och sen måste jag även göra en riktigt rolig sak, vet ni vad det skulle vara? :D .. Skriva in mig på körskolan, och verkligen ta tag i mitt körkort! Wooho! har ju hållt på i snart två år, men nu måste jag ta tummen ur röva och ta tag i det! Vill ju så gärna ha mitt körkort nu innan sommaren!

Hade även velat titta runt och leta efter en gammal bil som man kan ha som första bil.. Den ska helst vara billig att köra med och sen att den inte behöver vara så stor. Sen kvittar ju resten, och ja den ska såklart vara i gott skick! :) Men även om det skulle vara något fel på den så har jag tid att fixa den! Tur man har några bil mekaniker i familjen! Även baby är det. :)

Nu kom precis älskling hem så ska vara lite social med honom. Hörs sen ;) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0