Ut ikväll.

Tvättade håret för en stund sedan och skulle sen se vad jag skulle ha på mig ikväll! Men jag kunde knappt se vad jag hade i garderoben för det var en jäkla röra, haha! Så fick göra i ordning min garderob och sortera lite (igen) jag sorterar min garderob kanske 1-2 gånger i månaden men det märks inte! Och jag har endå inte shoppat så mycket på flera månader! Typ bara en tröja där, och en topp och sådant smått men inget som skulle kunna fylla upp min garderob så snabbt! Men iallafall, nu har jag bestämt mig vad jag ska ha på mig. :) Men först vill jag visa hur duktig jag har varit med min garderob. :)


Visst, ni kanske inte tycker det är mycket kläder men detta är inte det enda stället jag har kläder!


Har även en hel säck med kläder i toaletten. (har ingen annan plats att ha det)


Mycket av dessa är för litet, men eftersom jag håller på och går ner i vikt så kanske dem passar en dag snart :D .. Men mycket utav det har jag tröttnat på och ska ge bort. Och sist men inte minst så har jag en stor resväska i sovrummet fullt med kläder, tog ingen bild på den för batteriet började ta slut på kameran!

Och här är skönheten jag ska ha på mig ikväll :) .. Den är lite mer rosa i verkligheten! Och för er som tycker den är snygg, så gå in på Nelly, för dem har den på REA just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0