Vet ni vad jag stör mig på ibland?

Ibland stör jag mig riktigt mycket på vissa komediserier som har lagt in skratt från en publik i bakgrunden! Dem skrattar för det minsta lilla och det är sjuuukt störigt! Och det fula är också att det låter nästan likadant varannan gång typ och sen att det typ bara slutar skratta SÅDÄR, bara liksom helt jämt avslut.

Varför har dem gjort så egentligen?  Precis som om folk inte vet vad som är kul? Det är ju upp till var och en, men när jag ser vissa saker som jag inte tycker är HAHA kul så kommer ett gigantiskt skratt i bakgrunden. Och då stör man sig lite för då hör man inte människorna prata typ..

Menmen, sluttjatat för mig. Här får ni lite Bloopers från Two and a half men ;)


Kommentarer
beatrice

det är gjort i studio med publik!!!!

2011-02-03 @ 00:04:39
URL: http://beaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0