10 januari

Ush, det var verkligen super segt att gå upp ifrån sängen imorse! Fick verkligen tvinga mig upp ur det varma täcket. Hade ju som sagt mitt Upprop idag till utbildningen som börjar nästa månad. Ni kanske vet hur det är? Sitta på en stol med en massa annat folk, och lyssna på folk som babblar på som tusan = tråkigt. Eftersom jag har redan gått där en termin innan när jag gick den andra utbildningen så vet jag redan vem alla är osv. Så det var väldigt tröttsamt att lyssna. Som tur var så tog det bara en timme, men endå!

När jag kom hem slängde jag mig i soffan med täcke och kudde och kollade film. Har försökt vila ett tag men lyckades inte. Har precis proppat i mig en skål glass med marränger och chokladsås, yummi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0