Big.

Sitter här och är onyttigaste utav alla! Jag sitter nämligen och proppar i mig kladdkaka med grädde. I propably will be big soon! Just so you know ;) ..

Hittade förresten en annan film med några av mina favo skådisar, dvs Jennifer Anniston & Kevin Costner. Den heter Rumor has it, tror inte jag har sett den för jag kände inte igen den när jag såg trailern. Men den verkar bra!

Fredag idag, för er som inte vet, hahah! Det är nog bara jag som är så fruktansvärt seg och bakom helt enkelt. Ska nog inte göra något speciellt idag.. Men man vet aldrig.

Har även märkt att det är ljusare längre ute nu, och det menas med att våren närmar sig. Längtar faktiskt lite till dem varmare dagarna, trädens blad knoppar ut, blommorna lyser upp, fåglarnas kvitter, och allt det andra som hör till våren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0