Jävla vinter.

Ena dagen mår man bra och är pigg och glad, andra dagen har man äcklig smak i munnen, seg och halvt täppt i näsan. VARFÖR? Blir så sur på sådant, visst jag har inte feber och HELT energilös, men endå! Så tråkigt att må bra ena stunden och skit andra. Min stackars mamma ligger hemma i soffan och har ont i halsen :( .. Den stackaren, hoppas pappa tar väl hand om henne. Men det vet jag att han gör :) ..

Vet inte riktigt vad som händer idag, får se om man kanske får hem lite besök och har en lugn och mysig fredagskväll! Annars blir det att jag och älskling har ännu en ensam hemmakväll... Kanske lite tråkigt att göra samma sak varje helg. Därför får vi hoppas att vi får lite besök.

Om man nu te x inte orkar gå ut, eller om man är lite sådär halv seg som jag är idag. Så kan man göra en massa saker inomhus! Om man nu får hem lite gäster så kan man tända lite ljus, ta fram en massa spel, kanske sätta på en rolig film, och bara ha det kul och trevligt. Samt skämma bort sig lite med godis och så kanske, och även hjälpas åt att göra en god middag.

Det är ju så kallt och ruggigt ute, så varför ska man ge sig ut? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0