Kan förstöra en dag.

Oooooh, är så förbannat så det inte är sant!! Just bara för en viss person som äcklar mig.. Var ihop med äcklet för några år sen och då var han snäll och underbar.. Men redan efter en kort stund kändes det som att det inte skulle hålla mellan oss. Men iaf, slösade några månader utav mitt liv med honom, men det är endå en bra sak för då uppskattar man bara min Billy ännu mer! :) Att det kan finnas såna falska människor som springer runt och ljuger om sitt ex, är bara så löjligt och patetiskt! Och det tråkiga är att han inte vet själv att hans vänner driver med honom.. Dem har gjort det i flera år, och han fattar inte det. Dem har lyckats hjärntvätta honom ordentligt, redan ett tag innan vi gjorde slut! Sen efter vi gjorde slut fortsatte dem bara hålla på och fick oss bli värsta ovänner.

Kanske dem första månaderna i vårt förhållande var bra, men sen kändes det inte lika bra för mig. Men fortsatte endå vara ihop med honom, vet inte riktigt varför. Trodde väl antagligen att det skulle bli bättre.

Efter vi gjorde slut fick hans vänner honom att undvika mig och ha emot mig, jag menar redan där fattar man att han är lätt att driva med och bestämma över.

Och än IDAG håller han på, ena stunden är han rätt så snäll, andra stunden så bara håller han på och är falsk som fan! Jag menar, hur pallar man?

Så skönt att inte ha dig i mitt liv. Och 9månader efter vi gjorde slut träffade jag min själsfrände, Billy :D <3


Jag♥Billy.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0