Så sugen!

Jag är en sådan person som tröttnar snabbt och lätt på saker, och vill gärna förnya och prova på andra saker. Dock är jag så himla feg när det kommer till frisyrer och hårfärger. Fast sist jag var och klippte mig så gjorde jag en stor förändring, men det blev inte alls som det skulle och ville bara det skulle växa ut! Jag ville nämligen ha stor lugg framtill, så hon som klippte mig sa att så kan man göra och så vidare, men när hon väl hade börjat så blev det mer att man måste göra så och så för att det ska bli såhär och blablabla! Hon sa även ett pris när vi började som var 75kr, sen när hon hade klippt klart fick jag slänga upp 325spänn! BARA för att hon sa att jag var tuvngen att klippa en massa annat, men hon sa ingenting om att priset skulle ändras, och det måste man väl göra? Jag menar, SÅ mycket gjorde hon inte, hon klippte ju bara lugg! En stor lugg! Så nu orkar jag inte med mer frisörer som ska klippa mig, utan ska bara låta det växa ut och ibland klippa topparna.


Såhär ville jag ha luggen på ett ungefär. Jag t om visade henne denna bild.

Men nja, det blev inte ens i närheten. Men iaf! NU är jag sugen på att färga mitt hår. Har länge velat slänga in ljusa slingor i håret! Och vill då ha det typ såhär.


SÅ snyggt med olika skiftningar i håret.

Får se om man hinner ringa och boka tid idag, annars blir det nästa vecka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0