Te.

Sitter här och dricker te, samtidigt som jag skriver ner mina tankar i mina tänke bok. Låter lite knas, men alla funderingar eller tankar jag har skriver jag ner i min svarta lilla bok. ;) .. Den är fruktansvärt hemlig och ingen annan än jag får läsa den såklart. Så jag får alltid gå och gömma den direkt efter jag skrivit i den.

Jag menar, vi alla har våra tankar som ska förbli tankar. Så man inte säger ut något som kanske kan göra någon ledsen eller förvirrad.. Vi alla har ju tankar? allting kan inte vara perfekt. Te x tankar om sig själv, sin pojkvän, sin familj, sitt arbete, sina kompisar, ja om allt! Och eftersom det är hemliga tankar så kan man inte direkt säga det till någon, och då är det skönt att skriva av sig litegranna.

Och sen gör jag väl detta också för att jag tycker det är kul att skriva. För allt man skriver ner kan man alltid läsa sen i framtiden. Vilket kan vara kul. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0