Tråååkigt.

Har suttit här själv hela dagen, får hoppas älskling snart blir klar med bilen så han kan komma hem någon gång! Är så himla hungrig också, och jag kan inte äta något för då får jag inte ner middagen, så jag måste vänta på honom. Får se vad det blir för middag idag, har nog inte allt hemma heller så måste handlas lite. Om jag inte hade varit så seg och trött hade jag kunnat gå till affären och köpa mat. Ush ja, ibland är jag en hemsk partner haha!

Senare ikväll blir det väl film som vanligt, frågan är bara om man kan låta bli att bli sugen på något godis. Har ju varit så duktig i två dagar, men det vattnas i munnen så fort man tänker på choklad, chips, kladdkaka, haha! Visst, det är helg man får vara lite onyttig då! Men det är så lätt att man ramlar dit igen, att man inte kan sluta äta! Ja, ibland är inte livet lätt! Är så avis på alla dem som kan äta hur mycket som helst utan att gå upp ett gram. Te x älskling, han kan äta hur mycket godis, mat och sånt utan att gå upp! Jag vet att det är en sorts sjukdom men endå! Det är ju dock ingen allvarlig sjukdom, eller ja det kan väl bli det? Äsh jag vet inte... Jag hade iaf inte sagt nej till att kunna äta hur mycket kladdkaka som helst utan att gå upp i vikt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0