NU

Såhär på kvällskvisten eller snarare mitt i natten så kom jag äntligen på vad jag skulle skriva på mitt förra inlägg. Haha! Så är det, börjar bli gammal ju!

Men iallafall, det jag har tänkt mycket på sistonde är vintern, saknar den rejält mycket. Har blivit så trött på sommaren, antingen så är det äckligt kvavt eller så är det kallt. Finns liksom inget lagom sommar väder, men det är ju för att vårat klimat har ändrats rejält. Saknar iallafall vintern, vita snön som lyser upp, alla belysningar, tända ljus över allt, baka pepparkakor och lussekatter, kolla på lucia, lyssna på skön jul musik, packa in paket, ja allt! Och ja jag nämnde jul också, men det är för att vinter för mig är i november och december, och då är det ju vid juletid. Självklart är det vinter i januari och februari också, och då kan man även ha det mysigt, många åker på skidsemester och så. Själv har jag aldrig åkt men kanske dags att prova det också? haha!

Det jag vill ha sagt är att jag längtar efter vintern/julen. :)

Men innan man säger för mycket så kanske man ska njuta av sommaren som är kvar. Om det blir väder till det så får man ju ta och grilla och bada på stranden, äta mjukglass eller ta en fika på uteserveringen. Och sådant!

Vad gör ni själva på sommaren? Och längtar ni också till vintern?



Som ni kommer ihåg, så t om gifte jag mig på vintern. :)



Kommentarer
ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

vad nice ni ska gifta er :D

2011-07-20 @ 17:28:40
URL: http://fukami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0