Skulle.

Skulle egentligen ta ut min P-stav igår, men det blev inte så. Jag ringde först och pratade med henne som skulle göra det, och hon sa att jag har haft den i ungefär 3månader och att det tar den tiden och kan även ta lite längre tid innan kroppen vänjer sig och så vid den. Och eftersom något annat preventivskydd kan jag inte ha, förutom Spiral och den vägrar jag ha, haha! Så P-stav är den "snällaste" av dem alla. Och sen vill jag inte gå runt oskyddad iheller för det är inte så bra. Så jag biter ihop ett tag till och hoppas att det blir bättre snart. Annars så får jag ringa tillbaka sa hon jag pratade med.

Det är ju tyvärr så att vissa är känsligare än andra, och tyvärr är jag en av de känsliga tydligen, haha! När det gäller den fronten!

Idag har det varit ett långpass, från 11:45 till 20:45. Så är rätt så slut nu. Blev även tillfrågad om jag ville jobba imorgon från 11-16 som jag sa ja till.  Och en arbetskollega frågade om jag ville byta tid med henne så jag jobbar på lördag och sen får hon ta en annan tid från mitt schema. Och på söndag ska jag också jobba, så som det ser ut nu så är jag troligtvis ledig på fredag, annars har jag jobbat en hel vecka! Haha, vilket betyder moneymoneymoney! :D hahah.. Göttans!

Man börjar känna av lite på vädret nu att det leder mot höst, dagarna är inte lika fina så länge, utan mest mulet, regn och blåsigt samt att det blir mörkare tidigare dag för dag. Själv tycker jag det är skönt för jag tycker hösten är jätte fin, och då kan man äntligen ha på sig sina jeans (som man knappt kan ha nu för det är så konstigt kvavt i luften) stövlar, skinnjackan, bootsen, ja allt det dära!

Men ja, nu orkar jag inte skriva mer men det blev ju några rader iallafall! höhö! POSS!



Senaste inköpet, ett vitt fint vitrinskåp ersatte vår gamla expedit hylla. Såååå fint! :)


Kommentarer
Beatrice

testa kondom =) superenkelt och utan biverkningar för någon av parterna. eller p-skum.

2011-07-29 @ 03:49:32
URL: http://beaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0