Fredag.

Ush, haft en seg dag idag, dessa graviditetssymptom är inget kul alls.. (fan vad jag gnäller) .. Är väldigt tankspridd och så också, och det känns som om jag inte vet någonting längre, får hoppas det försvinner. För det är inte roligt att må såhär. Hur kan det komma sig att man blir mer och mer deppig nu när man är gravid än hur jag mådde innan? Rätt less på det redan faktiskt, och jag undrar om det är något med graviditeten eller med mig själv att göra. In my head? .. Ush fy och blä!

Fick iallafall en bra nyhet idag, jag fick jobbet :D Woohoo! Känns hur bra som helst, och hoppas man blir mer piggare och gladare tills man börjar! Menmen, får se hur allt går. Måste verkligen tänka över allt så att saker och ting blir bra i slutändan.

Ingen mår ju bra av att gå runt och vara tankspridd dygnet runt, må konstigt och ha obehagliga känslor i kroppen samt sover sämre för var dag som går.. Kanske gnäller mycket men det är faktiskt såhär läget är för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0