Home

Stack till körskolan idag med och klarade ett test :) .. Imorgon blir det antagligen teorilektion också! Nu har jag bara 3, 4, och 5 test kvar sen är dem klara. Skönt att det börjar närma sig nu, att man verkligen har kommit igång på RIKTIGT! :D ..

Vill säga en sak också - Graviditetssymptomer är fan inte roliga, speciellt inte nu i början! Ena stunden är jag så pigg och glad, andra stunden är jag sur och har skallebank. Och om jag inte är sur så är jag så trött så jag nästan kan stå upp och sova... Ush, hoppas det försvinner snart.. Än så länge är det inget roligt att vara gravid, mer än känslan att man har blivit det och ser fram emot bebisen.. Men dessa symptomer, USH!


Jag för 3 minuter sen..



Kommentarer
Jenny

Nej usch, att vara gravid är ingen dans på rosor. Jag kunde inte äta nåt förutom ett litet mål mat om dan, för jag mådde konstant illa och spydde jämt i nästan 4 månader. Sen kunde jag knappt gå pga av att jag fick ont i ischias-nerven. Fast allt det där glömmer man sen när man håller, eller i mitt fall ser, det lilla knytet :-) lycka till med allt :-)

2011-03-16 @ 20:58:04
URL: http://prematurmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0