Idag

Dagen började med att bara slappa och sitta vid datorn. Sen så fick jag lite spratt och ville putsa fönsterna, och sen så såg jag att fönsterlistorna såg lite halvtaskiga ut så visste jag att jag hade fönsterfärg här hemma så jag målade till det litegrann så det ser fräshare ut.. Trodde det skulle gå snabbt, men icke! Hann bara med fönsterna i vardagsrummet vilket består av 4 fönster. Som många av er kanske vet så har jag målat väldigt mycket här hemma, väggar, listor, taken, och fönsterna. Men då när jag tog fönsterna, så var det bara insidan så då brydde jag inte mig om listorna mellan fönsterna eftersom det är dubbel fönster.. Blablabla, jätte roligt att läsa detta! Haha.. Men det är iallafall vad jag har gjort hela eftermiddagen!

Jag har suget att vilja göra saker, men verkligen inte orken. Blir trött nästan direkt och känner mig alltid slö. När ska det kännas bra att vara gravid?!?!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0