Im alive

Jag ville bara säga att jag lever, haha! Och förlåt att jag inte uppdaterat något på såhär många dagar.. Men det är mycket som händer och jag är inte riktigt mig själv just nu, för jag mår inte bra alls och jag orkar ingenting heller. Så det är inte likt mig att jag mår såhär, för jag är ju en glad, energirik och rolig tjej men jag är helt tvärtom nu, och det känns inte alls bra.

Men jag tror faktiskt att på tisdag mår jag mycket bättre, säger dock inte varför just tisdag.. Men jag är nästan säker på att jag mår bättre då! Så håll ut :D

Om ni vill veta vad jag har gjort dessa dagar då jag inte uppdaterat, så har jag inte gjort ett endaste skit, bara legat i soffan och mått BLÄ! Både psykiskt och fysiskt! Ushushush!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0