Nu blir det ..

Nu blir det Big Brother och våfflor! :D .. Hoppas Katarina åker ut, för hon verkar inte alls må bra där inne. Dem utbrotten hon får kan nog knappast vara normala, haha!
& sen efter Katarina, kan Roza åka ut, och efter henne Annie, Rodney, Sanna, och Christian! :) För alla dem jag har nämnt nu är tråkiga, konstiga och falska! Men det är bara vad jag tycker! Än så länge tycker jag så iallafall. Men har faktiskt ALDRIG tyckt om Rodney, vem tror han att han är? Ful från topp till tå och tror han är världens babe!





Kommentarer
tintin

Jag håller fullständigt med dig om din rangordning på förlorare :D Gurkan borde vinna skiten HAHAHA!

2011-03-07 @ 19:07:01
URL: http://tintinisabella.blogg.se/
tintin

Jag håller fullständigt med dig om din rangordning på förlorare :D Gurkan borde vinna skiten HAHAHA!

2011-03-07 @ 19:07:05
URL: http://tintinisabella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0