Ut.

Nu har jag och älskling precis ätit middag, det blev resterna från igår. Och nu snart hade vi tänkt sticka ut själva och ha lite kul :) ..

Jag har inte alls varit duktig på att uppdatera nu dem senaste dagarna men det är för att det har hänt lite saker nu på sistonde. Men jag lovar att ta upp det här på bloggen så fort det känns rätt att säga det öppet inför alla!

Är fortfarande helt handikappad med mitt pekfinger, haha! Gör ont om jag rör vid det och det är fortfarande väldigt blått! Aaaooch! Menmen, det går väl över snart får jag hoppas!



Kommentarer
tintin

Hoppas ni får det riktigt skoj! =))

2011-03-04 @ 23:08:18
URL: http://tintinisabella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0