Värsta klippet

Fick bl a 300kr i presentkort och ni kan nog aldrig gissa vad jag fick för dem små pengarna.
Två par jeans och berlocker till mitt armband! Eller ja, jag fick lägga till ungefär 50kr men annars fick jag allt det för 300kr.. Ett par jeans på H&M som kostade 99kr i ordinarie pris, tyckte de var ett bra klipp. Haha! Och sen gick jag vidare till Carlings och hittade ett par Fuzzy jeans, ett märke jag inte har hört talas om förut men de var på Rea och kostade bara 99kr så jag tog de också såklart! Glad och nöjd gick jag därifrån till Guld fynd där jag kunde köpa 3 berlocker men betala för bara två och eftersom jag hade medlemskort så fick jag dessutom 20% rabatt. Så tre jätte fina berlocker blev mina för typ 150kr. Super roligt var det att shoppa igår! Haha! :D

Hade tänkt ta bilder på allt sen men orkar inte just nu :( Så jag "stjäler" lite bilder på google på bl a Fuzzy Jeansen som ser ut såhär:
Jag tror iaf att det är ett par såna här, de är riktigt lika dem jag har.


H&M jeansen.


Berlockerna jag köpte hittar jag inga bilder på så det får komma senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0