Wopwop!

Fråga mig inte vad wopwop är för något, men det låter kul när man säger det. Haha! Iallafall, hej svej bloggen!
Slutade på jobb för en timme sedan, skönt! Att äntligen få slappa och varva ner är ju aldrig fel! :)

Men innan jag drog iväg till jobb så slappade jag och älskling där ute i det fina vädret. Sen plötsligt kom mamma, pappa och min storebror Andreas hit och frågade om vi ville följa med dem till Heagården (Där Andreas och hans sambo ska gifta sig) Det är en jätte stor gård och dem har pratat mycket om den så självklart ville vi följa med för att se. Där var ju jätte fin och mysigt, och dem ska ju även vigas på trädgården så det kommer nog bli jätte vackert. :) .. MEN jag tycker fortfarande att lokalen jag och älskling hade är finast, är jag taskig om jag säger så? haha! Men jag är ju ärlig, tyckte om ALLT på vår lokal och denna gård min bror ska ha är en helt annan standard om man säger, lite mer gammalt och stenålder haha! Medans min och älsklings lokal var gammalt / nytt, så otroligt snygg lokal! Men ja, Heagården var jätte fint men det är dyrt att hyra, 5000kr och för den summan trodde jag det skulle vara lite mer bättre skick på saker och ting men dem kanske inte ville göra något nytt där för att behålla det gamla. Vad vet jag? haha..

Heagården. (På baksidan)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0