Senaste.

Ja det blir inte så mycket uppdatering här inte, dels för att vi inte har fått vårt internet här och får använda sån mobilt bredband som inte är världens snabbaste. Och så fort jag ska lägga upp bilder så bara cpar allt sig...

Menmen, här var en sån kille imorse som fixade lite med bredbandet, så får se om det funkar sen. :)

Annars har det inte hänt så mycket, har kollat på Twilight Breaking Dawn part 1 två gånger på BIO. ;D .. Varit sjuk,  och fick senast igår åka till doktorn. Ska dit igen och ta prover också så fort min läkare ringer och bestämmer ett datum. Och igår hos doktorn sa han vad det kunde bero på, när jag förklarade hur jag mådde. Och även om jag inte har tagit några prover än så kunde han nästan konstatera vad det var.

Har iallafall många bilder på vår lägenhet m.m att visa, och ska lägga upp dem så fort jag kan!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0