Förkyld.

Satan i gatan vad många är förkylda inklusiv mig själv, men förstår det när det är typ någon grad ute bara. Is kallt! Men jag ska inte klaga för jag tycker om höst och vinter. :) .. Nu har jag och älskling packat en hel del här hemma, och så ska vi bara renovera klart lägenheten och så, sen blir det inflyttning. Yey! =) ..

Sen har vi även några planer nu till helgen och nästa helg, troligtvis blir det av iallafall! Får hoppas på det! Samt att jag och älskling firar 5 år nu den 24e oktober. :) Tiden går riktigt fort, det är helt galet! Jag älskar honom inte lika mycket som jag gjorde när vi blev ihop, ... jag älskar honom ännu mer. ♥

Nä nu ska jag bara slappa, för snart blir det läggdags! Natti!



Kommentarer
Vendela

Hejsan,

Vad roligt att renovera en lägenhet! Renoverar ni hela? Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig så berättar jag mer!

/Vendela

2011-10-21 @ 14:53:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0