Just nu.

Nu ska jag ut en sväng, har på mig mina sofish kläder! ;D .. Fick låna älsklings mjukisbyxor för mina är nerkladdade med färg, dem är lite stora för mig men det ser inte dumt ut iaf. Hoppas jag ...... Haha!

Jag är väldigt sugen på Pizza, men egentligen får jag inte äta det för jag ska gå ner i vikt! Men är SÅ sugen på det och älskling kommer inte förräns halv 9 ikväll och jag vill INTE ta en macka! Visst, där finns annat att köpa men är man sugen så är man! Och sen när vi är i lägenheten och renoverar så rör ju man på sig rätt mkt, eller? jo det gör man. Annars hade man ju inte varit helt slut när man kommit hem... Menmen, jag får gå eller jobba så att jag förbränner pizzan sen! Hihi!

PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0