Wooohooo!

Som ni alla vet så är jag ett stort Twilight FAN, och förra sommaren åkte jag till Stockholm för att gå på ett Twilight Fan Event på Hovet, där Kristen Stewart och Taylor Lautner var. Fick ta bilder med dem och det var en helt magisk, underbar och helt oförglömlig upplevelse!
Dock var jag lite ledsen att Robert Pattinson inte var där, då han höll på att spela in filmen Water for elephants. MEN!!!! Nu ska ni få veta något UNDERBART!! Iallafall för er Twilight FANS.

Robert Pattinson och Ashley Greene kommer till Hovet i Stockholm den 28 oktober!!! wooohoo! Dock har inte information om biljetter etc kommit än. Men det kommer! :D ...

Det kommer verkligen bli en dröm i uppfyllelse om jag får träffa honom! Nu kommer mitt 12åriga beteende fram men det skiter jag i! För detta är as grymt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0