Egentligen.

Egentligen skulle jag varit ledig idag, men de ringde och frågade om jag ville jobba extra ikväll. Från 16-21 och jag ställde upp såklart. Så det blev tyvärr bara en ledig dag för mig, men kände mig endå lite rastlös idag så det var ingen fara. Hehe. Vill dock gnälla på det här konstiga vädret vi har, det är kvavt och regningt, så man får ont i huvudet nästan varje dag. Börjar bli riktigt trött på det...

Men en sak jag är glad över och ser fram emot, är imorgon! Då ska jag och älskling kolla lägenhet. YEY! :D
Vill bara ifrån denna lägenhet, helt korkade grannar ju! Absolut ingen respekt för andra och bryr sig bara om sig själva. Ush och tvi för såna människor!  Och sen är denna lägenhet lite för liten för oss.
Men ja, det ska bli kul!

Det var allt för idag. See ya! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0