Vilken av dessa är snyggast?

Egentligen är det jag som bestämmer vilken jacka jag ska ha... Men jag kan inte, jag kan inte alls bestämma mig.. Bägge är så fina. Den med päls är SÅ SÖT! dock så är dem tre knytbanden längst upp ett litet problem, eftersom dem är bara snyggast när dem är knäppta men det kan vara jobbigt att göra det hela tiden... Och den andra jackan är riktigt fin med knytbandet i midjan! Men sen så är där ingen päls eller något annat fint på den, dvs lite tråkig i modellen.. MEEEEN, bägge är ju jätte fina! Tänk på att den rutiga jackan finns i grå och svart också. Och då är det inget rutigt tyg utan vanligt som den andra jackan. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0