3 december.

Då var det den 3 december och inatt sov jag inte alls så bra, har börjat sova dåligt nu på nätterna. Vaknade vid 4 och kunde inte somna om förräns vid 5 halv 6 typ. Så det resulterade med att både jag och älskling försov oss idag till föräldrarträffen =( FAN! Vet inte vad älskling hade som ursäkt för han sov som en stock, haha! Men ja, så går det när man inte ställer sin egna klocka som ligger brevid på nattduksbordet. Utan när älskling ställer sin och lägger den vid sovrumsdörren på golvet bara för att han har svårt att vakna, så känner han att han vaknar om han är tvungen att gå upp för att stänga klockan.. Men fråga mig inte hur det går till för han är duktig på att försova sig och snooza. Funderar på att köpa en sådan väckarklocka som man måste göra något för den ska sluta ringa, haha!
Är jag taskig eller snäll då?
 
-Väckarklocka som tvingar dig att trycka på en serie blinkande lampor i rätt följd innan den slutar tuta. Vi säger inte att det är roligt - men det kan vara nödvändigt ibland.
 

- Väckarklocka som skjuter iväg en propeller när den ringer. Den slutar inte ringa förrän du snällt placererat propellern på sin plats igen. Puh!
 


Kommentarer
Satu med 4 småttingar och gravid

Va jobbigt med sånna väckarklockor, haha :) Jag brukar ställa min mobil på larm och ha bredvid mig ;-)

Hoppas du får sova bättre inatt! Jag ska också ta och lägga mig, är helt slut! :-(

Svar: Haha, jo dem är säkert jobbiga men kanske även nödvändiga. :p .. ja det brukar jag med. Men älskling har sitt eget sätt. Ja, det hoppas jag med.
caroline

2012-12-03 @ 21:30:22
URL: http://mybabydolls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0