Övernattning.

Det blev att mamsen sov över här från igår till idag, jag ville så gärna att hon skulle stanna så det gjorde hon :) .. Vi höll på med min gipsade gravid mage, dekorerade den och så. Och det blev jätte bra, nu ska vi bara borra två små hål så vi kan sätta ett snöre där och hänga upp sen på väggen. Vi tänkte ha den ovanför vår säng. Så det blir nog jätte bra!
 
Just nu sitter jag och mamma vid våra bärbara datorer och nördar oss. Ska snart ge oss ut i snön på ett ärende, får hålla hårt i varandra för mamma har aldrig haft någon balans, och jag själv har ingen heller. Så det ska bli intressant, haha!
 
Tänkte iallafall lägga upp lite bilder på min mage. :) .. Tänk på att det är ett lila band, tycker det ser blå/lila ut på bilderna, snälla tomten ge mig en ny kamera!!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Monica "mamsen"

Det har varit jättemysigt att få vara här hos dig o Billy =) Ja din gipsmage blev jättefin. Sköt om er alla 3 =) Älskar er <3 <3 <3

2012-12-06 @ 13:01:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0