Hemma.

Kom hem för en liten stund sedan. Jag glömde skriva det i mitt förra inlägg att min syster, hennes sambo och två av deras barn skulle ner till mina föräldrar idag och stanna över helgen. För det är därför man är hemma lite sent, eftersom vi åt och snackade en massa. Mamma hade ju kvar smörgåstårta sen igår och det satt lika bra i magen idag :) ..
 
Min present var en synundersökning till mamma, för hon ser ju inget, haha! Jo men hon har problem med ögonen och tar sig aldrig till optikern. Så jag fick ge det till henne som present så hon kom äntligen dit. Och ja, hon har "kärring" ögon som min pappa kallade det, haha! Och imorgon ska vi beställa glasögon till henne så då ska vi till en annan glasögon butik och titta där. Ska bli kul för henne att få ett par glasögon så hon slipper dessa skit läsglasögonen man köper i vanlig matbutik, för dem är ju kassa. Så min present till henne blir komplett när hon hittat ett par glasögon hon tycker om samt när vi ska hämta dem.
 
Jag var även inom IKEA med mamma och pappa, för jag skulle köpa en sänghimmel till barnrummet. För dem två sänghimmel stativen vi köpte och bytade ut på Barnens Hus tar jätte stor plats så man får flytta ut spjälsängen typ 10cm vilket inte är snyggt. Så nu köpte vi en på IKEA som man hänger från taket. Både jag och älskling tycker den är lite små ful med dem rutorna som går runt om, så vi ska göra om den lite hade vi tänkt.
 
Nu blir det bara att ta det lugnt och mysa med älskling. Så skönt med helg för då är han hemma hela dagarna och kvällarna. ♥ Finns ju inget bättre än att vakna upp med den man älskar och kan bara ligga och dra sig hur länge som helst utan att stressa sig upp för jobb.
 


Kommentarer
Lilly (Sandra)

Vilken helmysig blogg du har ♥
Hoppas att allt är bra med dig.

Hur ska du tillbringa din lördag?
Kram

Svar: Tack så mycket =)Jodå, det får gå. Självdå?

Min lördag tillbringade jag med familj. Min man och mina föräldrar, samt min syster och hennes familj som är på besök hos föräldrarna. Så det har varit en mysig dag.
Kram
caroline

2012-12-01 @ 00:08:50
URL: http://lilly.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0