Igår.

Tänkte skriva lite vad vi hittade på igår.
 
Söndag:
Jag och älskling vaknade upp efter en skön sovmorgon, bara låg och tog det lugnt. Sen blev det frukost, och kort därefter bestämde vi oss för att åka och kolla i butiker även idag, även om vi var i en massa igår. Men vi hade det mysigt och hittade ännu mer saker.
 
Bl a.
Påslakanset till lillan
Serverings skålar
Kökshanddukar
Nappflaskor
Nappar
Bad olja
Hår schampoo
Tops
Refil nappar till flaskorna
Zink creme
Bröstpads/amningsskydd
Bakteriedödande våtservetter
 
Tror det var allt. Så nu är nog allt som ska köpas till lillan klart.... Om jag inte missat något. Så det är skönt att få ha det gjort.
 
Och på kvällen stack vi och kollade på den nya Breaking Dawn filmen på Bio. Som jag längtat efter den filmen, så jäkla spännande efter man hade sett Part 1. Den var RIKTIGT bra! Den var rolig, spännande och får en att bli fundersam/chockad/ledsen/glad.. Ja hur kan det gå till? - Se den! ;)
 
Efter Bio besöket blev det ett kort besök hos mina föräldrar, blev en massa snack som vanligt. Och vid midnatt åkte vi hem och tog det lugnt en stund innan vi gick och lade oss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0