Inte lika aktiv.

Bebisen har inte varit lika aktiv idag som hon brukar vara, hon brukar sparka och ha sig nästan hela tiden, men speciellt på morgorna och på kvällarna.. Men idag har jag knappt känt henne.. Blev lite orolig så älskling ringde 1177 och frågade, och då hörde hon med en barnmorska och då hade hon sagt att om man inte känner bebisen på 6timmar, ska man packa en väska och ta med alla pappers uppgifter och åka in.
 
Men eftersom jag har känt henne lite då och då, så tog jag det som att hon mår bra. Men att hon kanske bara är lite trött idag. För dem kan väl ha såna perioder?
 
 


Kommentarer
Anonym

Jag hade så en gång och blev jätte orolig och åkte in.. Men då hade han bara vänt sig inåt och därför inte jag kände han lika aktiv, man kände sig lite dum, hihi, men tyckte det var bättre att vara på den säkra sidan och kolla upp det. :)

2012-11-20 @ 01:28:11
Sanna Fuentes

Jag hade så en gång och blev jätte orolig och åkte in.. Men då hade han bara vänt sig inåt och därför inte jag kände han lika aktiv, man kände sig lite dum, hihi, men tyckte det var bättre att vara på den säkra sidan och kolla upp det. :)

2012-11-20 @ 01:28:22
URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0