Lördag.

Idag har jag, min älskling och min mamma varit runt i lite affärer och kollat efter saker till bebisen.
Självklart glömde jag listan hemma, men det blev en del köp endå! Vi har varit på Barnets Hus, IKEA, Väla, Familia och sen Maxi. Så ni kan gissa på att mina fötter vääääärker!!!
Kom hem lite innan kl 6 skulle jag tro. Älskling hann fixa skenorna i skötbordet innan han skulle iväg på Julbord, tråkigt utan honom =(
 
Men iallfall, tänkte skriva vad vi har köpt idag.
 
Till lillflickan:
  • Himmelsäng stativ till spjälsängen.
  • Skötbädd
  • Skötbäddsklädsel
  • Lakan
  • Tvättlappar
  • Våtservetter
  • Himmelsäng (gardiner?)

Annat:

  • Tallrik, assiett och skål servis (18 del)
  • Krukor
  • Julstjärna
  • Mamma leggins
  • Fin tröja till mig
  • Skjorta till älskling
  • Köksredskap
  • Matta
  • Bordstabletter
  • Jul ljus
  • Jul servetter

Vi köpte ju även ett köksbord med 6 stolar häromdagen, begagnat men jätte fint skick såklart. Massivt mörkt furu, höga ryggar på stolarna vilket jag tycker om. Vi är jätte nöjda med det, och äntligen så tar det upp lite plats i köket. För vi har ett stort kök så när vi hade vårt 4-mans bord så såg det så mesigt ut, haha!

Har iallafall haft en mysig toppen dag! Dock värker mina fötter, men sånt får man ta. :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0